Kamis, 19 November 2015

Ketiak Berpeluh Masalah - 3 Perkara yang Elakkan untuk Kekal Sejuk dan Kering

Ketiak Berpeluh Masalah - 3 Perkara yang Elakkan untuk Kekal Sejuk dan Kering

Apabila seseorang mencari tentang masalah ketiak berpeluh, orang itu mungkin boleh mempunyai motivasi sama ada positif atau negatif. Dalam artikel ini kita akan berurusan hanya dengan sebelah motivasi mengelakkan negatif atau sakit. Kami akan berurusan dengan 3 tindakan atau kesilapan seseorang akan mahu yang paling untuk mengelakkan.

Melalui gambaran keseluruhan masalah keseluruhan di sini, anda perlu tahu bahawa masalah ketiak berpeluh, terutamanya ketiak berpeluh berlebihan adalah lebih biasa daripada yang pernah anda bayangkan.

Ia juga akan membantu untuk tahu beberapa perkara khusus. Sebagai contoh, anda perlu memahami bahawa faktor-faktor tertentu membesarkan keadaan secara mendadak dan jika anda mempunyai kecenderungan, anda boleh mengambil langkah-langkah untuk membantu diri anda serta-merta.

Jadi apa yang adalah untuk mengelakkan di sini? Dan sebabnya kita akan cuba mengelak itu?

Apabila anda mendapati diri anda berurusan dengan hiperhidrosis khusus di bawah lengan, maka anda telah terbaik mengambil beberapa langkah-langkah asas yang digariskan di sini untuk mengurangkan tahap peluh anda perlu berurusan dengan. Ia cacat memalukan dalam apa jua keadaan sosial.

Dan sebagainya, maka di sini adalah 3 perkara yang anda benar-benar perlu untuk mengelakkan:

Mula-mula, anda mesti menjadi selesa dengan memakai ringan dan cahaya pakaian berwarna sekerap yang mungkin. Penjelasan untuk ini adalah pakaian berat adalah lebih panas dan dan pakaian dekat dengan kulit meningkatkan ketidakupayaan badan menjadi sejuk. Jika anda mahu memakai pakaian gelap supaya kotoran tidak menunjukkan, itulah denda, selagi anda tidak dalam cahaya matahari panas. Pakaian gelap akan membesarkan kekuatan haba dari matahari.

Berapa banyak yang mengelakkan saya perlukan?

Anda akan mahu untuk berpakaian cara ini setiap peluang yang anda boleh dan anda akan mendapati bahawa anda memang lebih sejuk lebih kerap membuat anda kurang teliti masalah anda.

Kedua, Jauhi kafein sepenuhnya dan di sini sebabnya. Kafein akan meningkatkan kadar metabolisme anda dengan ketara dan menyebabkan badan anda terlalu panas lebih cepat. Oleh kerana anda sudah mempunyai kecenderungan ke arah terlalu panas dan berpeluh, ini benar-benar tidak akan memberi badan anda peluang untuk sejuk dari luar dan dalam suhu teras anda semata-mata tidak akan dapat datang dengan sendiri yang merupakan fungsi normal berpeluh .

Hanya bagaimana kita tahu apa sebenarnya yang cukup? Saya tidak boleh menekankan lagi betapa pentingnya adalah untuk menjauhkan diri dari mana-mana minuman berkafein atau makanan dan makanan lain seperti bawang putih dan bawang atau jintan putih yang meningkatkan kadar metabolisme anda juga ..

Ketiga dan akhirnya, bertemu dengan pakar perubatan atau homeopati anda untuk mengetahui apa yang lain cara semula jadi boleh meminjamkan diri mereka kepada keupayaan anda untuk mengatasi keadaan.

Seperti yang anda melaksanakan penyelesaian tertentu, anda perlu melakukan mulanya masing-masing bebas daripada satu sama lain. Sebab bagi yang demikian ialah kaedah semula jadi adalah lebih terkawal dan akan membolehkan anda untuk mengetahui penyelesaian yang bekerja secara berasingan dan akhirnya, yang penyelesaian yang boleh bekerja terbaik secara kolektif.

OKAY. jadi bagaimana kita perlu tahu apabila ini benar-benar sedang dielakkan secukupnya?

Sebaik sahaja anda mempunyai beberapa penyelesaian yang bekerja untuk anda, (dan setiap orang adalah berbeza), anda boleh meletakkan program anda sendiri ke dalam tempat untuk menikmati ubat yang terbaik yang bekerja untuk anda disepadukan ke dalam satu penyelesaian jumlah.

Menghapuskan negatif dengan mengelakkan tiga perkara ini. Yang akan membantu anda mengelakkan banyak masalah yang berkaitan dengan masalah berpeluh ketiak anda mengalami dalam hidup anda. Sudah tentu, pilihan perubatan yang lain boleh didapati, tetapi pembedahan atau suntikan botox tidak boleh menjadi pilihan pertama anda apabila lebih mudah remedi benar-benar boleh membuat perbezaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar