Kamis, 19 November 2015

Dapatkan Cravings Sihat Dengan Bantuan Dari Kebijaksanaan Sage China Ancient!

Dapatkan Cravings Sihat Dengan Bantuan Dari Kebijaksanaan Sage China Ancient!

Dengan amalan yang membangunkan Qigong yang dalaman, satu mula membuat di dalam badan mereka sendiri keinginan untuk banyak nutritives yang anda perlukan. Sel-sel anda sendiri mula 'demand' input yang sihat enzim yang penuh makanan. Lebih sering anda mampu untuk melepaskan keinginan anda kepada makanan yang mengurangkan anda. Ia tidak berlaku dalam satu malam tetapi guru saya, Mantak Chia berkata, "Jika anda melakukannya, anda mendapatkannya! Jika anda tidak melakukannya, anda tidak mendapatkannya !!!"

"Baiklah", anda mungkin bertanya selepas mendengar kenyataan di atas, "jadi apa yang ia betul-betul yang saya perlu lakukan untuk mengidamkan makanan sihat yang Qigong boleh membantu saya dengan?" Satu perkara yang bahawa anda telah terbaik mendapatkan diri anda seorang guru atau sekurang-kurangnya sesetengah DVD apa-apa jenis Qigong, sama ada atau tidak mereka memberi tumpuan kepada penurunan berat badan dan cadangan pemakanan ke arah yang matlamat atau hanya peningkatan kesihatan. Ia tidak kira jika anda tidak dapat mencari pakar. Qigong, (yang bermaksud untuk memupuk tenaga kehidupan tenaga dalaman), kerja-kerja kerana ia adalah sistem kuno yang boleh menawarkan banyak kepingan teka-teki yang tidak semestinya semua bersama-sama pada satu masa. Bagaimanakah ribuan latihan dipelajari sekali gus? Mungkin, dalam hidup ini, anda hanya akan mempelajari asas-asas beberapa. Tak mengapa. Anda akan bermula dengan seorang guru yang melatih anda untuk berehat tidak kira apa yang berlaku di sekeliling anda dalam hidup anda. Guru ini akan melatih anda untuk melihat dari segi dalaman pada diri sendiri. Melakukan yang berikut selepas pasangan anda yang pertama kelas.

1. Dengan kandungan artikel ini kacau anda, anda mungkin menyimpan meningkatkan niat untuk menukar keinginan anda untuk makanan yang kurang daripada yang sihat. Tidak kira apa yang menyebabkan anda untuk memulakan niat ini akan. Adakah kata-kata dari seorang doktor atau seseorang yang anda hormati atau sesuatu yang anda telah membaca? Teruskannya.

2. Tulis bahawa niat dalam bahasa positif pada cermin bilik mandi anda atau di tempat lain supaya anda akan melihatnya setiap hari. Apabila anda membaca cadangan yang anda telah menulis, tersenyum dan berkata, "Saya boleh melakukan ini!" sama ada anda telah mengambil memegang kesedaran itu atau anda tidak mempunyai lagi.

3. Melakukan yang terbaik untuk menjadi lembut dan penuh kasih dengan diri sendiri dan beritahu diri anda bahawa anda memang sayang pada diri sendiri, walaupun anda telah dibatalkan pada masa lalu. Hari ini, anda melihat pernyataan niat dan tersenyum dan berkata kenyataan positif yang anda telah dimasukkan ke dalam kata-kata anda sendiri. Mungkin mengatakan ia beberapa kali.

4. Selepas anda mempunyai lebih daripada beberapa kelas di bawah tali pinggang anda, ingat satu atau dua perkara yang anda mungkin telah dipelajari di dalam kelas Qigong itu. Gambar diri anda melakukan itu satu perkara tanpa semestinya secara fizikal melakukan apa-apa. Membayangkan bahawa anda membuat bergerak dan rasa seolah-santai sebagai guru anda. (Mudah-mudahan guru yang anda pilih adalah contoh yang baik yang sihat dan di berat badan yang betul yang memberi inspirasi daripada anda sedikit persaingan. Mereka tidak perlu menjadi sempurna!)

5. Sama ada atau tidak guru anda mengajar anda yang berikut, selepas anda mengamalkan berasa tenang, sejajar dan lebih mendalam, yang mana-mana Qigong mengajar anda untuk merasa, tersenyum kepada hati dan memberitahu hati anda bahawa ia menewaskan pada kadar yang betul untuk membuat tekanan darah anda mudah dan tenang.

6. Smile ke paru-paru anda, balut mereka dengan cahaya putih dan memberitahu mereka bahawa mereka tidak mempunyai ketegangan kerana seluruh tubuh, termasuk kulit anda bernafas. Ketahui terutama BELLY anda boleh nafas seperti seorang penyanyi yang terlatih!

7. Smile ke perut dan balut dalam cahaya kuning keemasan dan beritahu kepada hanya mengambil makanan yang sihat. Mungkin apabila anda mula mengambil makanan yang anda tahu dalam-dalam adalah sukar untuk anda untuk menentang dan tidak benar-benar sihat, bahawa cahaya keemasan di sekitar perut anda perasan ia perlahan-lahan dan memberitahu anda bahawa anda tidak mampu untuk menyentuh makanan yang tidak pilihan yang terbaik.

8. Smile ke hati anda, balut dengan cahaya bercambah seperti hijau dan beritahu bahawa ia akan membuat hempedu yang akan mencerna makanan yang terbaik, dan pankreas anda akan membuat hanya jumlah yang tepat gula badan anda memerlukan tanpa terdorong untuk menyentuh makanan yang sebelum ini anda dicabar untuk meninggalkan sahaja.

9. Smile kepada buah pinggang dan pundi kencing anda, balut mereka dengan cahaya biru dan memberitahu mereka bahawa air sisa mengalir keluar dari anda apabila anda membuang air kecil dan mengambil dengan mereka nafsu yang tidak diingini untuk makanan yang tidak sihat.

10. Smile untuk kecil anda, (cahaya merah) dan besar, (cahaya putih,) usus dan memberitahu mereka bahawa mereka melakukan kerja yang berterusan lebih baik daripada mengambil dalam nutrien yang anda perlukan dan melepaskan sisa pepejal dalam bentuk najis besar yang sihat, mungkin lebih sihat daripada yang pernah dihapuskan!

11. Senyum kepada sistem pembiakan anda dengan balut cahaya merah jambu dan katakan anda mempunyai tenaga dan kuasa sperma yang berenang ke telur dan boleh membuat jenama baru, diri yang sihat.

Anda menjadi orang yang baru penuh dengan tenaga tenaga kehidupan, sedikit demi sedikit dan langkah demi langkah!

Jika anda tidak mengetahui lokasi organ-organ dalaman anda, mengenali mereka melalui membeli sebuah buku anatomi mudah. Perlahan-lahan organ-organ dalaman anda sendiri akan menjadi kawan baik daripada semua makanan yang anda pernah kehausan dan anda akan mahu untuk melindungi orang-orang organ lebih dan lebih. Ikuti amalan anda dengan guru anda dan belajar lebih lanjut mengenai Qigong melalui internet, majalah dan buku. Anda akan mempunyai harga yang lebih tinggi tentang diri anda. Ya, ia akan mengambil amalan dan anda akan teruja yang anda telah lakukan transformasi indah diri anda dengan berpegang kepada cara ini suka bermain bergerak tenaga cahaya ke dalam badan anda sendiri!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar